Blog

6 Adımda Affiliate Marketing (Satış Ortaklığı) Nasıl Yapılır ?

Satış ortaklığı, internetten para kazanmak denildiğinde en çok karşılaştığımız ve getirisi en fazla olan sistemdir.Bu sistem hakkında yeterince bilgi sahibi olduğunuzda da düzenli ve planlı bir şekilde çalışarak,sabırlı olduğunuz taktirde istediğiniz kazanca ulaşabilmeniz mümkündür. Bu yazımda size adım adım satış ortaklığında başarıyı yakalamanız adına izleyeceğiniz yollardan bahsedeceğim.
[*]
 
adim-adim-netten-para-270x150.png
 
 Adımda Satış Ortaklığı
Her şeyden önce kısa yoldan zengin olmanızmümkün değil.Ayrıca hızlı ve çok para kazanacağım diye de hırs yapmayın sakın..İşi rayına oturtana kadar ,sabırlı ve düzenli çalışmanız şart.Bunu unutmayın..
Bir de size dostane bir tavsiye; çevrenizden yaptığınız iş hakkında olumsuz tepkiler gelebilir böyle para kazanılmaz. Hiç o kadar para kazanılır mı?Öyle iş mi olurmuş? Şeklinde olumsuz ve şevkinizi kıracak tepkilere kulak asmayın.Şunu unutmayın 80'e 20 kuralı bu iş için de geçerlidir ve internetten kazanç sağlamak isteyerek yola çıkan her 100 kişiden 20'si başarılı olacak ve istediği yerlere gelecek,geriye kalan 80 kişi de deneyecek ama hiçbir zaman başlayamayacak ya da odaklanamayacak ve ya sürekli farklı yöntemler denemekten hiçbir şey yapamayacaklardır.
[*]
İnternetten para kazanmak için altın kural odaklanmaktır. Yaptığınız işe odaklanır ve yapılması gerekenleri uygulamaya geçerseniz başarıyı yakalayabilirsiniz. Gerçek hayatta da böyle değil midir?
Şuan merakınız giderek artıyor ve ayda bu kadar parayı nasıl kazanacağınıza dair sabırsızlanıyor olmalısınız. 
Eğer hazırsanız çok güzel paralar kazanabileceğiniz satış ortaklığı sisteminin ayrıntılarına anlatmaya başlayalım.
1.Adım
Öncelikle Türkiye'nin önde gelen satış ortaklığı ağlarına üye olun.Atacağınız adımlar içinde en önemlisi budur. Çünkü bu siteler güvenilir ödeme alt yapısına sahipler ve bünyelerinde  komisyon oranları yüksek ürünler barındırıyorlar.
Bu siteler;
XTicaret : İlk Türkçe satış ortaklığı Ağı. Burada bir çok ürün bulabilirsiniz. Ödemeler düzenli bir şekilde yapılır ve  raporları anlık takip edebilme olanağınız var.İnternet pazarlamacılarının en çok tercih ettiği Satış ortaklığı ağı XTicaret'tir. Ancak satış ortaklığı ücretli olup bir defaya mahsus 20 TL ödemeniz gereklidir.
Clickmerkez :Henüz  yeni olmasına rağmen hızla gelişmekte olan satış ortaklığı ağıdır.Üye olmak ücretsizdir. Bir sermayeniz yoksa sadece Clickmerkez'e üye olabilirsiniz.
Clickmerkez'in yapısı XTicaret'e göre biraz karmaşık olsa da zamanla  alışacaksınız. 
İlk etapta bu iki siteden birine üye olmanız yeterli olacaktır. Kendinizi geliştirdikçe farklı siteler üzerinde çalışmaya devam edebilirsiniz.
2.Adım
Xticaret ve ya Clickmerkez'de bulunan ürünlerden kendinize satış ortağı olacağınız ürünü seçin. Satış ortağı olduğunuzda size özel bir takip kodu üretilecektir. Bu kod ile ürünün ana sayfasına yönlendirmeler yapacaksınız.
3.Adım 
Şimdi yapmanız gereken satış ortağı olduğunuz ürün hakkında bilgilendirici yazılar yazabilmeniz.
Xticaret ve ya Clickmerkez'den seçtiğiniz bir ürün hakkında düzenli ,özgün  ve farklı yazılar yazacaksınız.
Bu bölümde dikkat etmeniz gereken 2 husus var;
Kesinlikle kopyala-yapıştır içerikten kaçının bu size yarardan çok zarar getirir.
Yazılarınız özgün ve dikkat çekici olmalı.
4.Adım 
Kendinize bir web site kurmaya geldi sıra.İster ücretli bir site kurarsınız,ister ücretsiz bir blog açarak başlayabilirsiniz.Bu size kalmış.
5.Adım 
Blog ve ya ücretli bir site kurduğunuzu varsayalım. Seçmiş olduğunuz ürün ile alakalı hazırlamış olduğunuz yazıları blogunuza yükleyin ve yazıların içerisine seçmiş olduğunuz ürününün linkini serpiştirin.
6. Adım 
En can alıcı noktalardan birisi burası.Satış ortağı olduğunuz ürün hakkında yazacağınız makaleleri düzenli olarak  ücretsiz makale sitelerine gönderin. Bazıları;
www.makalemarketi.com
www.makalekafe.com
www.yenimakale.com
Her yazdığınız makalenin altına Blog adresinizin linkini ekleyerek sitenize yönlendirin.(bu site/blogunuza düzenli trafik sağlayacak ve ziyaratçileriniz artmaya başlayacaktır)
İşte hepsi bu kadar!!
[*]
satis-ortakligi-ile-para-kazanma-300x225.jpg
KISACA ÖZETLEYELİM;
1-)Satış ortaklığına aracı olan bir ağa üye oluyorsunuz  Xticaret veya Clickmerkez
2-)Bu Sitelerden Satış ortağı olup hakkında bilgilendirici makaleler yazacağınız bir ürün buluyorsunuz. 
3-)Ücretli bir site veya ücretsiz bir blog ediniyorsunuz. Bu arada site adınızın konunuzla alakalı olmasına dikkat edin.
4-)Satış ortağı olduğunuz  ürün ile alakalı makaleler yazmaya başlıyorsunuz.
5-) Yazdığınız makaleleri sitenize ekliyor ve Xticaret ve Clickmerkez'den almış olduğunuz takip kodunu yazınızın içerisine uygun yerlere yerleştiriyorsunuz.
6-)Sitenize ziyaretçi çekmek için makale sitelerine hazırlamış olduğunuz yazıların sonunda kendi blog adresini ekliyorsunuz.
[*]
affff.jpg
Hepsini Yaptın.Sonra ne olacak?
Sabırla bekleyeceksin.
Satış ortağı olduğun ürün hakkında google da arama yapıp sitene gelen ve makale sitelerinde yazılarını okuyup ilgisini çektiğin tüketiciler,senin yönlendirmenle doğrudan ürün sayfasına gidecek ve ürünü aldıkları vakit sizde %30 ile %80 arasında değişen komisyonunuzu alacaksınız.
Devamını oku

Mobil her yıl yüzde 50 büyüyecek

Publicis Group'a bağlı medya satın alma şirketi ZenithOptimedia 2016 yılına kadar reklam dünyasında yaşanacak gelişmelerle ilgili rapor yayınladı.
Yayınladığı raporda mobilde pazarda yaşanan büyümeye dikkat çekerken, mobilin ivmesiyle reklam endüstrisinin sürdürülebilir büyümeyi yakalayacağı da öngörüler arasında yer alıyor.
Küresel ölçekte ses getiren Publicis Omnicom, birleşmesinden sonra Kasım ayının sonunda M.C. Saatchi'den Walker Media'nın yüzde 75.1'ni alan grup birleşme rakamlarıyla şu anda 130.000'den fazla çalışanıyla geçtiğimiz yıl 22.7 milyar dolar gelir elde etti. Grubun dijital mecrada önemli bir parçası olan ZenithOptimedia'nın müşterileri arasında Nestle, Reckitt Benckiser bulunuyor.
Türkiye'nin reklam harcamasında küresel sıralamada ilk 10'a giremediği raporda 2016'da reklam pazarının en büyük payını televizyon reklamları almaya devam ederken, gazete, dergi ve radyo reklamları pazar payı kaybetmeye devam ediyor. Raporda reklam pazarının büyüme beklentisi yüzde 5'ken internet reklam pazarının büyümesi yüzde 15 olarak belirtilmiş.
gdp-internet-reklam-pazari.pngKüresel ölçekte gayrisafi milli hasılyla reklam harcamasının karşılaştırıldığı tabloda ekonomi önümüzdeki 3 yıl yüzde 6'nın üzerinde büyürken reklam harcamaları yüzde 5.5'a yakın bir ortalamada büyüme gerçekleştiriyor. 2014'de yüzde 5,3'e, 2015 ve 2016'de yüzde 5,8'e yükseleceği öngörülüyor. Büyümenin arkasındaki güç ise yazının başında belirttiğim gibi mobil teknolojinin gelişmesi ile reklam alanlarının artmasına bağlanmış.
Bölgeler bazında reklam pazarında büyüme
 
internet-reklam-pazar%C4%B1-bolgesel.pngReklam pazarındaki büyüme hemen hemen her bölgede devam ederken Dış Avrupa olarak tanımlanan (PIIGS) Portekiz, İrlanda, İspanya, İtalya ve Yunanistan'ın bulunduğu bölgede pazarda yüzde 1′ yakın küçülme bekleniyor. Kuzey ve Merkez Avrupa'da büyümeyse yüzde 2.4'le en düşük artışların başında geliyor. Çin'in bulunduğu bölge yüzde 10'un üzerinde büyüme dikkat çeken bölgeler arasında yer alıyor.
Kuzey ve Merkez Avrupa'da gelecek yıl yüzde 2.4 büyüme beklentisini devam eden yıllarda beklentiyse 2015'te yüzde 2.6 ve 2016'ta yüzde 2.8.   Türkiye'nin de yer aldığı Doğu Avrupa ve Merkez Asya'da bir yıl içerisinde yüzde 9.5 büyüme beklenirken burada dikkat çeken ülkeler Rusya ve Ukrayna olarak belirtilmiş.
Kuzey Amerika'da 2014 ve 2015 için yüzde 4.6 büyüme öngörülen raporda büyümenin ana kaynağı Kış olimpiyatları ve seçimler olarak belirtilmiş. Güney Amerika gelişmekte olan ülkeler arasında yer alan Brezilya'nın da etkisiyle yüzde 9.7 büyüme ve takip eden yıllarda iki haneli büyüme öngörülüyor. 
Reklam pazarında büyümeye katkı yapan 10 ülkereklam-pazarina-en-fazla-katki-yapanlar.jpg Reklam pazarında büyümeye katkı yapan ülkeler arasında ilk sırayı ABD alıyor. Kuzey Amerika'da yüzde 4.6 büyüme öngörüsüne rağmen pazarın halihazırda ki büyüklüğü ABD'nin sadece 2014 yılında pazarı 23 milyar dolar büyütmesiyle neticeleniyor. Çin ve Endonezya bölgesinde yüzde 10.5 büyüme bu grafikte yansımasını gösteriyor ve iki ülkeyi ABD'den sonra en fazla büyümeyi gerçekleştirecek pazarlar arasında yer aldırıyor. Grafikte dikkat çeken noktalardan biriside 10 ülkeden 7'si gelişen ekonomiler arasında yer alıyor olması.
ilk-on-reklam-pazari.pngReklam pazarında en büyük 10 ülkenin karşılaştırıldığı tabloda ilk 4'ün 3 yıl içerisinde değişmeyeceğibeklentisi var. Fransa ve Kanada büyüme hızının yavaşlığıyla yerlerini Rusya ve Endonezya'ya bırakıyor. Fransa'nın 12. sıraya Kanada'nınsa 17.sıraya gelmesi bekleniyor.  Çin, Japonya ile arasında ki farkı kapatırken dünyanın en büyük reklam pazarı olan ABD 2016'da da en yakın ülkeyle olan Japonya'yla arasında  önemli bir farkı barındıyor.
İnternet reklam harcamaları
Reklam harcamalarının içerisinde en fazla büyüyen pazarın açık ara internet olduğu belirtilirken büyüme hızı 2013'te yüzde 15.8 olarak belirtilmiş. Yıllık büyüme öngörüsüyse iki haneli devam ediyor beklenti minimum yüzde 15. Display reklam yüzde 19 yıllık büyümeyle en hızlı büyüyen alt kategori olurken burada ana etken sosyal medyada yüzde 28 artan envantere başlanmış.
Reklam verenlerin marka oluşturmak için sosyal medyanın önemini anladıklarını vurguluyan raporda dikka çeken noktalardan biriside medya satın alma şirketlerinin hem televizyon reklamı hemde online video için paketler hazırlıyor olması. İlginin artmasıyla online video reklamları geleneksel medyadan önemli bir pay alacak.
internet-reklam-harcama-t%C3%BCrleri.jpg
İnternet reklam harcamalarını türlerine göre ayırarak 3 yıl beklentisilerini açıklayan raporda arama motoru reklamları iki haneli büyümesini devam ettiriyor. Yıllık yüzde 14 büyümeyle 2016 yılında 71 milyar dolar büyüklüğe ulaşması beklenen arama motoru reklamcılığının içerisinde arama sonuçlarında ücretli görünmek, tıklanarak aranmak ve mobil arama sonuçları da dahil edilmiş. İlan sitelerinin yoğun olarak kullandığı reklam modeli olan listeleme reklamlarıysa büyümeye devam etmesine karşın büyüme hızı diğer kanallardan daha düşük kalacağı tahmin ediliyor.
 Reklam türlerine göre pazara katkısı
reklam-turlerine-gore-pazara-katkisi.png
Reklam türlerine göre pazara katkısının da sıralandığı raporda aslında hangi reklam türünün ne kadar büyüyeceği, küçüleceği gösterilmiş. Mobil reklamlarda 31 milyar dolar büyüme beklenirken, televizyonda ki büyüme bize internete ilgi olmasına karşın geleneksel medyanın gücünü devam ettireceğini gösteriyor. Buna karşılık dergi ve gazete pazarı toplamda 6 milyar dolara yakın reklam pazarını kaybediyor.
İnternet pazarının mobil ve masaüstü olmak üzere ikiye ayrıldığı pazarı topladığımızda reklam pazarının büyümesine en büyük katkıyı yapanın internet olduğunu görüyoruz. 52 milyar dolar büyümeyle reklam pazarının katalizörü oluyor. İnternet reklamlarının motoruysa mobilden geliyor. Gelecek 3 yılda mobil reklam pazarının ortalama yüzde 50 büyümesi bekleniyor.
Mobil reklam pazarının 13.5 milyar dolardan  2016'da 45.4 milyar dolara çıkması bekleniyor. Bu da mobil reklamların radyo, dergi ve açık hava reklamcılığını geçerek 4. en büyük mecra olacağını gösteriyor.
Devamını oku

İlk Blog

Kodlama Bilinçaltı Kodları Nedir?Kişiliğinizi, davranış şekillerinizi, duruşunuzu, dünyaya bakış açınızı; bir diğer deyişle “bugünkü sizi” oluşturan, çocukluğunuzdan bugüne bilinçaltınız tarafından edinilen olumlu, olumsuz söylemler kalıplarının tümüdür Bilinçaltı Kodlarınız.Yaşamınızda, bir şeylerin size engel olduğunuzu düşünürsünüz, fakat neden her seferinde benzer bir problemin veya engelin içine girdiğinizin farkındalığında olmayabilirsiniz veya bunun nedenini reddediyor olabilirsiniz. Neden X kişisi sistemli egzersiz spor yapabilirken, ben yapamıyorum sorusunun cevabı zihin haritanızdaki kodlarda yatmaktadır.Negatif Bilinçaltı kodları, ilişkilerinizde, kariyerinizde, bugünkü yaşamınızda size engel olan, yaşam kalitenizi, kendi kimliğinize bakış açınızı olumsuz yönde etkileyen, farkında dahi olmadan Bilinçaltınızın edindiği olumsuz zihinsel şablonlardır. Özgüven sorunu, öz saygı, kariyer ve ilişki blokajları, fobiler, takıntılar, suçluluk duyguları, sosyal anksiyete,

Kriptoloji (Şifreleme)Bilimi Kriptografia – Kriptoanaliz nedir?

Kriptoloji Tarihi
Kripto’ da En Temel Anahtar Sözcükler
Kriptoloji Termonolisi
Kriptoloji Bilimine Nerelerde Kullanılır?
Milli Kriptonun ÖnemiTemel Kriptoloji Algoritmaları
– Simetrik Anahtar Algoritmaları
AES, Blowfish, Camellia Cipher, DEs, 3DES, IDEA, Playfair Cipher, Skipjack, RC+, A5/1-2, SOBER.
– Asimetrik Anahtar Algoritmaları
RSA, Diffie-Hellman, ElGamal, Paillier, EKE, DSA.
Elmegal Algoritması
Sezar Şifreleme Algoritması
Vigenere Şifresi
Afin Şifrelem Yöntemi
Enigma
Çırpı Fonksiyonları
Steganografi
Kuantum Kriptografisi
Kelebek Etkisi
Elektronik Güvenlik
Mobil Güvenlik
Şifreler Kitabı
WikiLeaks & AES 256
National Security Agency
Asimetrik şifreleme algoritmaları çözülmesi zor matematiksel problemler.
 
Devamını oku